Whoops

Sorry att jag inte bloggat idag men mobilen var urladdad och jag har inte varit hemma. Jag vaknade 08.15 imorse och var PIGG!!!! Känner mig mycket bättre idag men är fortfarande täppt. Vi typ 09.00 åkte jag in till ponnytävlingarna i Söderköping! Det är skitkul att titta på dem. Har tagit några bilder och lite filmer och så. Ganska dåligt batteri på kameran så blev mest på de jag känner. Så det var kul... Nu ikväll vid 17.00 ska vi åka och hoppträna hos Fia i Djupgrav!<3 Ska bli skitkul och jag hoppas att det går ganska bra! Härom dagen fick jag reda på att morfar kommer behålla ett gärde som stubbåker och att vi typ får det så där kommer våra hinder flytta ner! Nu ska jag nog kolla lite bloggar  och tare lite chill så att jag är utvilad innan träningen!
 
ByeBye<3
 
/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0