What doesn't kill you makes you stronger

Har lust att bara sätta mig och tjuta nån stans!! Låsa in mig i mitt rum och lägga mig i sängen, begrava huvudet i kudden och TJUTA!!! Så känner jag just nu...
 
Allt började såhär...
Jag hade precis gått på bussen nu efter skolan. Jag skulle som vanligt sitta med E som jag alltid sitter med typ. Men då kommer en annan tjej och sätter sig bredvid mig. Jag sa att jag skulle sitta med E som jag alltid gör. Men den andra tjejen sitter kvar men säger att hon ska flytta på sig. E går på bussen och jag säger att Den andra tjejen snart ska flytta på sig. E tittar bara på mig och svarar inte ens. Hon bara liksom. Äru dum i huvudet eller?? Varför skulle jag sitta med dig? Typ en sån blick fick jag. Den andra tjejen flyttar på sig och säger till E att hon kan sitta med mig nu om hon vill. Men E bara tittar på henne som att hon vore helt dum i huvudet som säger att hon kan sitta med MIG nu!!! E och jag kanske skulle till stan imorgon. MEN på bussen hör jag henne bestämma med en annan tjej att de ska rida ut imorgon. Hon säger inte ens hej då till mig när hon går av...
 
Förstår ni att jag bara vill sätta mig och tjuta. ÄR trött på det här. Om E inte slutar vara sur på mig snart så kommer jag inte sluta va med henne men kanske inte LIKA mycket. Hon har fått sjukt många chanser nu. HON har varit sur på mig 1511 gånger men jag vet inte vad jag har gjort HÄLFTEN av de gångerna. Ditt val E så kom inte och säg att det var mitt FEL att det blev såhär. För då kan DU skita i att prata med mig igen... Sista gången som nåt sånt här händer. Egentligen borde jag inte ge dig en till sista chans... Vet inte om jag fixar att du blir arg på mig igen. OM och om och om igen har jag fått stå ut med det här... Nästa dag vet du inte om att du var sur på mig igår utan då är allt bra eller????? Så har jag uppfattat det här! NU är jag trött på det...
 
But, What doesn't kill you makes you stronger!
 
<3
ÄLskar ALLA som ger mig en ärlig chans. SOm är med mig för den JAG är och inte sviker mig för småsaker. De som jag kan berätta ALLT för. Ebba du är en av dem... Du vet allt om mig nästan. jga kan säga ALLT till dig och jag ÄLSKAR dig för den du är. Love all who stand up for me!
 
/ Julia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tråkigt! ): hoppas ni blir vänner igen (:.

Men håller hon på så får hon väl skylla sig själv :/

Svar: Jaa det tycker jag med!!!
Jaa hon får faktiskt ta och skylla sis själv!!!!! <3
Julia Edvardsson

2012-09-24 @ 16:06:41
Postat av: Alle du vet;*

Finns alltid om du vill prata om nåt, det vetu!! :*<333333

Svar: Tack!!<3
Julia Edvardsson

2012-09-24 @ 22:56:55
URL: http://aallroundgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0