Trött!<3

 
Hej!! Lyssnar på asbra musik... Skolan idag rå. Chill första lektionen. Hade vikarie i spanska så vi fick kolla youtube istället. Ganska chill eller vad tror ni! Andra lektionen matte gick fort. SO också. Sista lektionene svenska och aa det gick väl också rätt så fort. Ikväll TAGGAR vi hoppträning. Snart äta och sen ner till stallet.
 
Lördag= TÄVLING!! Kul grejer. Synd att lokala blev inställd men istället blire ju en pay N jump så får ju träna på att tävla 70-80 med henne. Aldrig tävlat 80 förut så är NERVÖS. MEn jag är sån. Är nervös typ flera veckor innan men så fort jag sätter mig på hästen på tävlingplatsen så slutar jag vara nervös. Haha men sån är jag bara.
 
Hon som ska flytta hit sin häst kommer nog göra det snart. Vi ska väl snacka lite om bestämma nåt snart... Typ väldigt snart! KUL skare bli. Riktigt kul faktiskt. 
 
Nu ska jag äta och Alicia fotar och filmar med kameran idag. Oturligt nog kan jag inte få in bilderna på datorn och det SUGER! Hatar verkligen våra datorer för de är SJUKT efterblivna. Blir GALEN... Jaja jag får väl försöka få in de på nåt sätt typ snart!
 
Love you guys<3
 
Sötaste ponnyn EVER!<3<3
 
/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0