Trött tjej

Godmorgon. Är trött!!! Har precis gjort läxan som vi har till imorgon. Vid 13.00 åker vi till Alboga för lillsyrran ska rida. Undrar vilken häst hon får. Minns när jag prova på red precis som hon gör nu!! Det var SJU år sen. Helt sjukt att jag ridit i sju år. Jag har ridit i lite mer en halva mitt liv. Haha. Efter det åker vi till NFK och där ska mamma rida! Undra vilken häst hon får. Kommer bilder på både mamma och Elsa!! Sen blir det hem och rida Salsa. Skritt, trav och galopp. Rider nog med pelham idag om inte Ebba ska göra det. Imorgon är det ju skola igen. Har ingen som helst lust att gå dit. Så SJUKT tråkigt faktiskt. Men man måste ju. Kommer update under dagen. Hare gött!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0