Tävlingen!

Hej!! Nu är jag hemma efter en lång dag med hästarnna.
 
På morgonen så smörjde jag och borstade Salsa och lite sånt. Sen åkte vi vid halv tolv. Tog ungefär 1 timme. När vi kom fram regnade det fortfarande.
 
Så vi anmälde om till 60-70 cm istället. Det var så himla blött, mjukt och geggigt. Banan bestod av 7 hinder. Det började med ett blå-gult enkelt räcke. Efter det en sväng till ett grön-vitt-gult räcke på båge till ett grönvit räcke med en grön planka. Det var super Mario på de hindrets hinderstöd!! Haha... Vidare till en brun-vit oxer. Efter den ett blå-vitt räcke med en grind under. Läskigt sa Salsa. Hon tänkte stanna men hoppade ändå!! På båge till ett röd-vitt-blått räcke! Och sen sista hindret. Ett svart-vitt hinder med stora svart-vita skärmar på hindret. Lite läskigt tyckte hon men hon hoppade ändå.
 
Två felfria rundor blev det. Jättenöjd!!!!! I 60 cm var hon lite seg. MITT fel att jag inte tröck på henne. I 70 cm var hon piggare! Jaa så här har väl min dag sett ut då. Lila rosetter var det!! Snygga<3
 
DUKTIG PONNY!!! Älskar dig<3
 
/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0