Tack!!!

Tack Alicia!!! Jättefint skrivet!<3 Verkligen ÄLSKAR dig gumman...
 
Min dag idag då. Efter skolan så drog mamma och jag in till jööks. Köpte en väst, röda huvan till schabraket och ett par jodphurs. Köpte en saltsten också så det blev lite smått och gott!!! ÄLSKAR att köpa grejer men tyvärr blir man rätt så pank på det. Whoops! Emma och jag är sams nu. Hon tyckte det var ett onödigt bråk men jaja. Det finns säkert nåt gott med att bråka. Det är vad jag tror i alla fall!! Nu LÄNGTAR jag efter att hoppa in i duschen och NJUTA ett tag. Ska bli skönt. Helt hästfri idag. Imorgon dressyrträning! Ska bli kul att testa rida för Maria. Känner henne från " förut" eller vad man ska säga men inte som ridlärare. Så det ska bli spännande och se vad hon hittar på!
 
Nu ska jag DUSCHA!!!!
 
Älskar er!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0