Svar på frågorna del 2...

Här kommer ännu mer svar!
 
1. hur högt har du hoppat barbacka? Jag har hoppat 75/80 cm barbacka med Salsa
2. vad är det högsta du hoppat och med vilken häst? Det högsta jag har hoppat är 1m med Salsa. 
3. vad är det högsta du tävlat? Det högsta jag har tävlat är 70 cm.
4. hur högt hoppade du på din första tävling och med vilken häst? Haha! Jag hoppade 35 cm på min första tävling med lilla Spirit på SRS!
5. vad är planerna med salsa? Planerna med Salsa är väl att hon och jag ska hoppa L:B nästa höst och sen får vi väl se lite. Om jag inte växer mer så kommer jag nog ha kvar henne så länge jag kan.
6. vad tycker du är roligast i skolan? Rasterna är lätt roligast. Annars äre väl bild eftersom jag valt bildprofil
7.
vad tycker du mest om:
godis/chips
sommar/vår
snö/hagel
hoppa/dressyr
trav/galopp
nicholai hollesen/jacob ling vannerus
bellman/stella
rida/kompisar
fest/va hemma
morgon/kväll
 
Hoppas svaren duger!
 
Duktiga mamma som har fotat!<3
 
/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0