STOLT!!!

Hej! JAG har världens BÄSTA ponny. Hoppade en bana hos Fia idag. Vi började med en övning med skitkluriga svängar. Det låter lätt när man hör hur man ska göra men det ÄR inte lätt!! MEn det gick bra sen. Hoppade vattenmatta och det gick LYSANDE!! Sen hoppade vi en bana. Först låg den på typ 70-80 cm och sen höjde vi till 1m!!! Så nu har jag hoppat 1 meter första gången och dessutom en bana som bestod av 5 hinder 6 språng! Skitnöjd över lilla ponnyn. Blev några stopp men det är okej ändå för vi kom över tillslut!!! Nu ska vi bara träna så kommer jag säkert nå mitt mål att tävla L:B nästa år!! Tack snälla Fia för att du är en av VÄRLDENS bästa tränare och du får det att värka så lätt!<3<3 Fia friserade även Salsa idag så nu har hon FIN tävlingsman!Nu ska jag dricka lite oboy sen duscha och efter det får vi se vad jag hittar på för nåt! GRYMT nöjd är jag i alla fall!<3<3

 

LOVE YOU!!

 

/ Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0