Snart rida!!!

Hemma nu efter en ganska kort dag i skolan... Var iväg till stan ett tag men vill inte att det kommer ut här varför. Ni som vet ni vet! Right??
 
Åt på stan också! Kyckling, pomme och vitlökssås!!<3 Gött äre.
 
Nu ska Ebba och jag snart rida. Bommar och markarbete blir det. Så att hon lär sig lyfta på benen ordentligt!! Tråkigt att tävlingen blev inställd men jaja! Inte deppa över det. Tänka framåt istället. Mycket bättre!<3
 
På tal om tävling så är det bara en person som har anmält sig till min bloggtävling så jag väljer därför att ställa in den... Eftersom only one person är med så blir det inget kul. Tyvärr... Men det är erat val på sätt och vis. Hade fler kommenterat så hade det blivit bloggtävling men nu blir det ingen!
 
Sorry guys:(
 
Imorn följer Alicia med till SRS och fotar och filmar! KULKUL!<3 Så då får ni bilder så fort datorn lär sig att samarbeta! Den är ju liiiite trög som ni vet. Min har ju lagt av helt och mammas som jag bloggar från nu är skitseg... Not really fun!
 
Så här hoppas jag att tävlingsschemat kommer se ut nu.
 
29/9: Skoglotten! Regional 80 cm. ( anmäld)
 
13/10: Kinda ryttarförening. Lokal 80 cm.
 
KM på SRS! Vet inte när men tror att det är i november.
 
Erkänn cool bild!!<3 HAha
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0