Sjuk...

Hej!! Är sjuk nu och mår faktiskt allmänt dåligt. Har varit täppt HELA dagen och så har jag haft ont i huvudet ungefär halva dagen. Imorse hade jag även ont i halsen. Men nu ska jag berätta om nåt mycket roligare!!! Idag efter dopet skjutsade pappa upp mig till Alboga! Och gissa vem som var där... Nämligen Malin Baryard!!!! Så jag tog ett kort på henne men jag vågade inte fråga om en autograf... Såååå TYPISKT mig! Sen fotade jag även med min nobil på de som tävlade och fick väl till några bra bilder. Ska försöka bli frisk tills imorgon så att jag kan fota lite på ponnytävlingarna också! Skulle vara jättekul att fota där. När jag kom hem från tävlingen idag så tog jag en LÅÅÅNNGGGG varm dusch. Ganska skönt faktikst och efter det gick jag och lade mig en timme för hade så himla ont i huvudet. Har ätit hos mormor och morfar och snart måste jag nog ner till stallet och göra havre och betfor tills imorgon. Var ute och hälsade på ponnysarna nyss men de var mest intresserade av gräset! Haha. Ska ladda upp lite bilder från tävlingen idag på datorn så det kommer bilder sen. En bild kommer redan nu och det är bilden på Malin Baryard!!!!!<3
 
Haha!!!!!!
 
/ JUlia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0