SÄger TACK!

Till alla som tror på mig. Som sitter allra närmast mitt hjärta. Till er som står upp för mig i vått och torrt. NÄR som helst. Till er som älskar mig för den jag är. Även om jag inte är världens snyggaste... Ni står upp för mig ändå. Jag säger tack till er som litar på MIG. Till er som tror på mig. ÄVEN när det går dåligt. Till er som stöttar mig. Ni som inte bryr er om vad alla andra tycker om mig utan gillar mig ändå. Ni som bryr er om mig. När jag är ledsen och när jag är glad. Ni som tröstar mig när jag bara vill dra härifrån. Försvinna<3 Till er som finns för mig vad som än händer. Till er som jag kan säga ALLT till.
 
Det är NI jag ÄLSKAR mest i hela världen. Ni bryr er verkligen inte om vad nån annan tycker om mig. Ni finns där ändå. Det finns TVÅ personer som vet ALLT om mig. Jag har sagt ALLT till dem. Vi har bråkat, skrattat, busat runt och haft det allmänt skoj... ÄLskar er brudar!!! Kommer ni ihåg sista natten Alicia bodde här. Vi festa!!! Åt kladdkaka, körde singstar och busa!!! Snacka en massa... Om ALLT!!!! V ihar bråkat so many times så jag vet inte hur MÅNGA!!!!! MEN jag älskar er ändå. Vi har gråtit ihop, tröstat varandra och JAa finns inte ORD för hur mycket jag älskar er... Kommer ni ihåg när vi hade Hästarna. När vi fotade med dem i klänningar. Hur KUL var inte det???? Kommer ALDRIG glömma alla roliga minnen vi har ihop! ALicia och Ebba! Utan er TVÅ skulle jag inte vara mig själv. Nåt skulle saknas. NI<3
 
Best friends forever. Together no matter what!<3
 
Love you<3

Kommentarer
Postat av: Alicia:*

Asså omg vad fint skrivet!! Tjöt verkligen när jag läste det och jag minns den där sista kvällen som om det var i går!!!:** <33333333

Svar: Aww!!! love you girl!<3
Julia Edvardsson

2012-09-24 @ 23:00:52
URL: http://aallroundgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0