Lite svar på frågorna...

Här kommer det lite svar på frågorna.
 
1. Vad tycker du om Nellie B? Jag tycker Nellie är en grym tjej som är sjukt duktig.
 
2.Vad hette din första kille? Det du...
 
3. Hur ska den perfekta killen se ut? Jaa du det vet jag inte riktigt.
 
4. Vad tycker du om Jacob Ling Vannerus? Vet knappt vem han är men tyker att han är en grym ryttare och det är synd att han slutade.
5. Vilken del av PA tyckte du mest om? 1,2,3? Jag tyckte nog bäst om 3:an. Vet inte varför egentligen.
 
6. Vart köper du dina kläder och ditt smink? Mina kläder köper jag mest på Gina Tricot. Sminket har jag typ fått allt och vet inte var de har köpt det.
7. This or That.
 
Jumpa/matte
 
kakor/tårta
 
kille/kompisar
 
jag/Salsa förklara dig Anledningen till att jag väljer Salsa är för att hon är ju MIN häst. Asså det är sjukt svårt att förklara men jaa. Hoppas du fattar.
Mogata/Ramunder
 
Rida/köra häst
 
Här fick ni lite svar på några frågor ! Hoppas det duger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0