Ledsen...

Att jag inte bloggat nåt idag men har verkligen inte hunnit. Ebba och jag har varit i stallet sen typ 11.00 eller nåt sånt. Vaknade vid halv tio och åt frukost. Ringde Ebba och när hon kom så red vi direkt. Red på ett fält på en ganska lugn och fin ponny. Hon har tyvärr fått för sig nåt nu så när hon tycker att det blir jobbigt kör hon upp huvudet och halvt snurrar runt... Inte jättekul men jaja. Så länge jag fortsätter att tänka framåt så går det bra. Red lite skänkelvikningar idag och det gick hyfsat bra faktiskt. Jag är faktiskt väldigt nöjd med passet. Sen när vi kom tillbaka så provade vi att knoppa ponnysarna och ryktade dem ORDENTLIGT vilket behövdes...  Hon fäller nu. Haha knäppis. Sen släppte vi ut de i hagen. Efter det byggde vi fram lite hinder och byggde fram lite övningar som går att göra. Nu har jag fikat med Farfar och Monica. Gott med kladdkaka!!<3 Snart ska jag kolla igenom läxorna lite inför nästa vecka. Är typ klar med alla men ska kolla på de igen.
 
KOM IHÅG att det är bloggtävling fortfarande!<3 Ni kan komentera i vilket inlägg som helst...
 
Bara för att jag har bloggat så dåligt så får NI bestämma en sak som jag ska skriva om. Nåt INTRESSANT som många vill läsa...
 
De är ju för söta! I <3 U
 
/ Julia
 
Juste vi ska tävla på Åtvidaberg ridklubb på lördag!! Lokal 70-80 cm! TAGGAR!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0