Jag gråter fortfarande...

För att jag saknar dig så GRYMT mycket.
 
Du kom till mig hösten 2010. Jag längtade sjukt mycket efter dig fast jag var lite rädd för dig också.
 
Vi gjorde många kul saker. Jag kommer ihåg en dag i vintras. Ebba red på Tingeling och jag red på dig barbacka på ett gärde. Sen vände vi tillbaka till de andra och fattade galopp och ni bockade nästan hela vägen tillbaka. I full galopp, barbacka på en bockande häst. DET är en GRYMT cool känsla när man sitter kvar!<3 Jag satt där på VÄRLDENS finsate B-ponny och jaa det går inte att beskriva med ord hur mycket jag älskar dig.
 
Sen åkte du iväg. BORT från mig och jag kunde inget göra. Jag gråter fortfarande när jag tänker på dig.
 
Många tänker att det är väl inte samma sak att lämna tillbaka en häst som man har hyrt som det äratt sälja en häst som man har köpt. MEN det är precis samma sak.
 
Har ALDRIG gråtit så mycket som jag gjorde då. Ville inte lämna DIG! Men nu är du borta FÖRALLTID!
 
Blondie! Jag ÄLSKAR dig...
 
Finaste!<3
Varför så FIN!<3
ÄLSKAR DIG!









I miss you forever, but I will NEVER stop love you<3
 
/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0