Jag ÄLSKAR dig!

Gud vad sjukt J*VLA mycket jag ÄLSKAR min häst. HON är helt perfekt. Skulle inte vilja ändra nåt på henne för då skulle det inte va HON liksom... På lördag ska vi ut på våran första LOKALA tävling. Jag = NERVÖS!! 80 cm första gången och har ALDRIG tävlat dit där vi ska. Nån som vet om det är bra där??? Salsa blir en röd ponny då. Nya schabraket. <3 Sitter och tittar ut genom fönstret och därute går två FINA ponnysar och betar i hagen. Och en av dem är MIN! Helt sjukt. Det klicka direkt mellan oss. Behövde bara se EN bild på henne och jag bara HON är MIN! Och nu står hon här och är BARA MIN! Sjukt lycklig tjeja här... ÄLskar dig Salsa! !!
 
/ Julia
 













Kommentarer
Postat av: Emma

Det är jättebra där !!!

Svar: Okej!!!! Vad skönt och höra! Har du varit där??
Julia Edvardsson

2012-09-16 @ 20:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0