I'm sorry..

Att jag inte bloggat idag men ni vet. Upp vid sju. Whoops kanske LIIITE sent. Äta lite fort, kasta på mig kläder och sticka ner till bussen. Tare lite lugnt ett tag och sen skolan. Men NU är jag hemma och kan blogga. Dagen då. Skola med 4 ganska chillektioner. Sen hem. Vänta på bussen i regnet är KALLT!! Äta lite mat här hemma och nu datorn. Jaa vad ska man säga mer. En viss person tycker att jag inte skriver når kul MEN då vill jag ju ha eran hjälp att lösa det här. Vill ju skriva bra saker så att ni hänger kvar. Förstår om ni tycker att jag är tråkig men vad vill NI läsa om då??? HJÄLP MIG!
 
Skritta,trava och lite galopp på ponnyn idag. Hon måste vara pigg och glad imorgon. Ska berätta om träningen i ett annat inlägg... Ikväll kommer bästa kusinen hit! Johanna!<3<3 Älskar dig.
 
Imorgon äre tävling på Åtvidaberg klockan två. Ser man nån??
 
Om nån ska dit och har lust och fota så skulle jag bli jätteglad!<3<3
 
Debut 80 cm. NERVÖS! Ska visa henne alla hinder först så att hon får titta på dem innan vi börjar hoppa så att vi inte riskerar att få ett stopp eller flera. Skulle inte vara skitkul. HOppas ju självklart på en felfri runda. Skulle hon riva. Visst helt okej. Stannar hon en gång okej men helst inte flera. Åtminstone inte på samma hinder.
 
Nu ska jag skriva lite tidsinställda...
 
/ Julia
 
 
Älsklinsponnyn! Och snygga jag!!!! Eller inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0