Hoppträningen

Hej!! Hoppträningen igår gick riktigt bra. Blev tre stopp. Två på ett 90 cm räcke och ett på en oxer. Vi hoppade bara en serie igår vilet var kul. Vi red för Maria Linder som jag hade när jag gick i nybörjargrupp... Haha rätt så länge sedan. Hon kände faktiskt igen mig när hon fick höra namnet. JAG gillar verkligen Maria. Hon är SJUKT duktig. Men i alla fall. Vi hoppade en serie från ena kortsidan till den andra. Alltså så hoppade vi "rätt upp". Det började med en låg stuts. Vidare med ett galoppsprång till ett räcke. INte så högt det heller. Efter den ett till galoppsprång och sen ett räcke till. Den låg på 90 cm som högst när JAG hoppade. Sen två galoppsprång till en oxer som var sista hindret i serien. Oxern kanske låg som högst på 80-90 cm. Är riktigt nöjd faktiskt. Kändes bra även fast det blev några stopp men jaja. DET händer ALLA!! En bra övning tycker jag. SÅ nu är jag riktigt taggad inför att tävla. Troligtvis ska vi till Åby den 22 september. Man kan ju hoppas i alla fall!!<3<3 Det här var hoppträningen. KOMMENTERA NU OCKSÅ!!!! BEHÖVER LITE KRITIK FRÅN ER!
 




Det går ju framåt åtminstone!<3 JAG <3 DIG!
 
/ Julia
 
Förövrigt så är "sås" på spanska "salsa"!!! Haha lite kul vare faktiskt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0