Hoppträningen.

HOppträningen igår då.
 
JAG tycker att det gick helt okej faktiskt. Blev ju som sagt nåra stopp på en riktigt maxad oxer. Hoppade ju som sagt bana på 80/85 cm. Och oxer var VÄLDIGT bred så den tyckte hon var läskig.
Vi började med att hoppa fram på en volt. Ponnyn bjöd riktigt bra och det kändes som att det flöt på. HELT okej uppvärmning tycker jag. Hon bjöd som sagt bra. Sen hoppade vi lite stuts. DEN börjar faktiskt sitta riktigt bra nu. Sen skulle vi hoppa vattenmatta. Då blev jag lite nervös... MEN gud vilken förändring det har blivit på ponnyn. Hon kommer in och hoppar den som om hon inte har gjort annat! SJUKT stolt över lilla plutt.
 
Sofia sa även att på vissa hinder när vi kommer lite nära eller lite fel hade hon FÖRR valt att stanna men nu börjar hon bygga muskler och få BRA självförtroende! Sen sviker självförtroendet henne lite ibland men det är bara att köra på för hon KAN!!!!
Jaa det var lite om hoppträningen. Som sagt tyckte jag att den var helt okej.
 
Whoops! Hon stannade visst!!<3 Haha hon är ju för go!<3
 
/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0