Hemma!!

Tja!!!!!! Sitter och gör spanska läxan! Haha rätt så lätt faktiskt. Längtar INTE till nästa vecka då vi har TVÅ prov. Not so funny! Hehe. Tagga hoppträning snart då! Skitkul asså!!<3<3 Hoppas att jag får hoppa en 80 bana och så får vi se lite sen. Hon får inte gå FÖR hårt idag eftersom vi tävlar på lördag!! 80 cm (L:D) regional!! NERVÖS. Men det går nog hyfsat bra ändå kan vi ju hoppas. Innerst inne hoppas jag ju på att bli placerad men det jag mest bryr mig om är en felfri ritt. Hoppas på det BÄSTA!! OCH då hoppas jag att ni här på bloggen HEJAR på mig. På Söndag kommer Moa hit med Harmoni. Ska kanske berätta lite mer om dem sen när de har flyttat hit och vi har lite mer bilder på henne. Sen undrar jag VARFÖR är det typ ingen som läser?? Från mitt rekord till typ 4-5-6 stycken bara. Riktigt missnöjd. VAD kan jag förbättra??
 
Fler långa inlägg, videosar, frågestunder, hissar/dissar, outfits, presentaion om alla i stallets hästar och mig själv?? HJÄLP mig nu. Bloggar jag för sällan?? Fler bilder? Mindre bilder? Hjälp mig SNÄLLA!!!!
 
Jaja nu ska jag göra nåt skoj sen kanske jag skriver ett INLÄGG!!! Lite längre kanske.
 
 
Ska jag göra utmaningar?? Ni kommenterar utmaningar som jag gör. Om de inte är helt idiotiska grejer.
Haha
 
Lite förslag från mig men vill ju veta vad NI tycker!!!
 
Chao!<3
 
Puss pårej Salsa!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0