Haha

Måste bara berätta två lite kuliga saker för er.

På min första tävling red jag på en b-ponny som heter Spirit.an fick bestämma hur högt man skulle hoppa precis innan man gick in på banan och skulle hoppa. Jag hade inte en aning om hur högt 35 cm var men jag säger det. Jag vill hoppa 35 cm. Jag tänkte travhoppa banan men hon hoppade ju och landade i galopp. Jag hade alldeles för långa tyglar så set slutade med att hon stannade och jag ramlade av. Haha. Lite kul faktisk. Det konstiga är att jag fick en rosett i alla fall!!!!

På min första dressyrtävling så hade jag en häst som heter Lux. Den här tävlingen gick det ganska bra på faktiskt. Det var bara min klädsel som var problemet. Jag hade hål på BÅDA knäna på mina vita ridbyxor. Så jag fick ta ett par vita thights stavning* på mig under bara för att hålen inte skulle synas!!! Hahaha

Lite galen är jag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0