Godmorgon

Har nyss vaknat och ätit lite frukost. Ska snart ringa Ebba. Vi ska ju städa lite i stallet idag och sen ska jag öven in till hööks efter lunch. Ska få en ny väst! LYCKLIG!<3 Ska nog sätta mig och svara på lite frågor. Kör skriftligt då jag inte orkar göra ett videoinlägg... Kommer även bli en bloggtävling. MEN först vill jag veta. Ska vi tävla om en grimma eller ett pannband?
 
Lyssnar på GRYM musik just nu. Älskart. Vad tycker ni om headern??? Är den bättre än den förra?
 
Haha sötis!<3
¨Gullig va?? Tyvärr finns han inte i livet längre...R.I.P Hugo-Bertil
R.I.P Denna söta hunden. Kommer inte ihåg vad han heter för det var så länge sen men de blev i alla fall tvugna  att ta bort honom. Fina, snälla voven!<3<3
 
/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0