Godmorgon

 
Ny dag idag. Vi tar nya tag och försöker se positivt. Vet inte om jag blir sams med E idag men om hon låtsas som att ingenting har hänt DÅ blir jag riktigt sur och då tänker jag tala om för henne vad som faktiskt hände igår. Skitsamma om det gör ALLT värre. Jag behöver ju inte va med henne jämt. Finns ju faktiskt fler att va med. Världen handlar ju inte bara om E!!! Jaja ska göra det bästa av dagen. På eftermiddagen åker mamma och jag till stan och köper en ny väst åt mig på Hööks!!! Kuligt!! Nu måste jag sticka till bussen men vi hörs under dagen. Idag kommer det ut ett inlägg om en jag gillar!!<3 Inte en kille utan ett djur<3 Haha
 
Love was when I saw you... Salsa<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0