Gästbloggning!!

Nu är det Alicia som skriver, Julias syssling. Jag har fått lov att gästblogga här och valet om vad jag skulle skriva om vad självklart: JULIA!! ;)
 
Allt började med att jag och min familj flyttade till gården där Julia bor. Vi kände typ inte varandra fast vi är sysslingar. Första gången jag var med och tittade på huset kommer jag i håg att Julia och hennes bror Ludde var med och vi satt i fönstren i huset och var lite småblyga men vi lekte ändå lite. Vi flyttade dit och vi lärde känna varanda jättesnabbt. Sen dess träffades vi nästan varje dag. Vi i princnip bodde hos varandra. men det är inte förns på senare år som jag VERKLIGEN har känt mig som hemma hos familjen Edvardsson. Jag kan deras hus nästan bättre än Julia själv och dom är verkligen som en andra familj. Två extra föräldrar och tre extra syskon ;)
 
Julia och jag kan varandra utan och innan och det är både skönt och jobbigt. Det som är skönt är att vi är som syskon och hur mycket vi än bråkar och är sura på varandra så håller vi ihop. Vi säger verkligen vad vi tycker till varandra och ingen blir sårad för det. Julia skulle kunna säga till mig att: "den där tröjan passar inte med det där linnet" och jag skulle inte ta illa upp. Jag skulle ta till mig, vad hon än säger så förstår jag, även om jag inte alltid håller med. Vi kan ha djupa diskussioner om saker och ting och även bråka om minsta lilla. Men det är härligt på sitt sätt ;P
 
Nu har jag flyttat till Sörping och vi är inte med varandra lika ofta längre. Jag känner mig ändå lika hemma hos dom som hos oss. Kommer aldrig släppa taget om dig Julia och vad som än händer så vet du att jag finns om du vill prata om nåt!!
 
Kände att jag hade kunnat sitta i timmar och skriva men jag kortade ner det hela ganska mycket... Jag älskar dig JullanPullan, glöm aldrig det!!
 
//Alicia;) aallroundgirl.blogg.se
 
Världens bästa, tillsammans är vi oslagbara!!! <333333333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0