Fullt upp!

Hej!! Har haft fullt upp hela dagen. Ebba sov hos mig inatt och vi vaknade väl runt tio imorse. Typ chillat runt på förmiddagen bara. Tatt det lite lugnt. Sen vid ett skulle Elsa provapårida så då fick jag följa med och leda henne. När vi kom hem direkt till stallet och städa lite där!
 
Idag har även Moa och Harmoni varit här och tittat på stallet. Nu är det HELT säkert att de kommer hit. De hade ju med sig Harmoni så vi red ut en ganska lång sväng i skogen. Hästarna gillade varandra direkt. Det märktes. Alla mådde jättebra tillsammans och ingen visade nåt tecken på att ogilla nån av de andra. Så skönt. Första gången de träffar Harmoni och vi kunde skritta alla tre i bredd utan jättelång avstånd. Vi avslutade ridturen med lite trav och galopp på gärdet. Gick bra och hästarna var pigga och glada. Sen kom vi ju tillbaka till stallet och fixade hästarna och sen skulle de åka. Vi gick ut allihopa och Toy och Salsa stog själva i stallet ett tag. När Moa har lastat Harmoni så hör vi hovsteg och gissa vem som travar ut ur stallet... Joo Toy förstås. Han har alltså knutit upp grimskaftet och travat ut efter Harmoni. Sötisar. Är inte helt bestämt än när de ska flytta hit men det återkommer jag med!!!
 
Nu ska jag äta pizza och sen ska jag mysa lite. Kanske kolla lite på Twilight!<3<3
 
/ Julia
 
Lilla Harmoni! D-ponnysto på 147 cm i mankhöjd!<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0