Emma!

Det här inlägget är till dig Emma!
 
Jag träffade denna underbara tjejen i början av femman. Hon skulle börja i min klass. Vi blev kompisar ganska fort och jag märkte att vi hade nåt gemensamt. Hästarna förstås. Vi va med varandra på rasterna. Ofta pratade vi häst. VI hade KUL!!!! Emma hade då en häst som heter Santino. Den har hon nu tyvärr sålt... Tråkigt MEN. Hon har en ny häst nu. En D-ponny som heter Dundee! Han är en conemara på 7 år. Och är ganska pigg. Emma har snart haft denna hästen i ett halv år. Nu går Emma och jag i samma klass fast nu går vi i sjuan.
 
Emma är en underbar person och hon är verkligen BÄST!!! Kommer nog alltid vara bra kompis med henne. Jaa det här var lite om Emma och Dundee!!!
 
Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack bästa Julia

2012-09-24 @ 12:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0