Bloggat dåligt igen.

Men jag hinner verkligen inte. På dagarna har jag ju skolan och när jag kommer hem är det ju stallet,äta och läxor. Dessutom har jag ingen dator just nu så det blir BARA mobilbloggning vilket inte är nåt kul. Så ni får ha förståelse om jag inte bloggar så mycket . Idag så har jag ridit dressyr på Salsa. Helt själv på ett stort gärde. Ganska skönt att vara själv ibland faktiskt!!! Hon var PIGG i traven men annars var hon lugn och fin så jag är nöjd. Imorgon är det hoppträning!!! Hoppas att det går bra. Nu ska jag glo på TV ett tag sen duscha och efter det sova. Får se om jag bloggar nåt innan jag somnar. Annars försöker jag blogga från bussen.

Bye!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0