Blir så ledsen...

Jag älskar mina kompisar men BARA de som är äkta. Jag kan lita på de flesta av mina vänner men inte ALLTID!! Jag har idag blivit ledsen på några av mina vänner. Nämner inga namn och vill helst inte att nån får reda på vilka det är. Blir så himla ledsen när nåt sånt här händer. En av mina kompisar som jag står väldigt nära har slutat prata med mig och jag vet inte varför.
 
Visst! JAG har också varit dum MÅNGA gånger. Men det var faktiskt ett tag sen nu. Som jag liksom inte ens pratade med min kompis som jag känner ganska väl. Blir GRYMT ledsen. JAG älskar mina kompisar. MEN bara de ÄKTA vännerna. Utan er är jag inte hel. Utan er är jag inte mig själv! Utan er faller jag LÅNGSAMT ihop till en hög och det är bara NI som kan få mig hel igen.
 
Det är inte bara ni som har gjort fel. Jag drar mig gärna undan när ingen verkar bry sig om mig. JAG måste lära mig att ta mer plats. Det är INTE lätt eftersom jag är en ganska blyg person. Anledningen till att jag ÄLSKAR mina ÄKTA vänner så mycket är för att de är sig själva. DE försöker inte härma nån annan. ALLA har egna personligheter som man måste ta tillvara på. JAG skulle ALDRIG be nån ändra på sig för att jag inte gillar nåt den gör. Jag tänker istället. Whatever liksom jag kan väl gilla personen ändå.
 
Sen har jag ju min älskade häst. Jag går ALLTID till henne när jag är ledsen över något som t.ex idag. JAG och hon har varit ute på promenad och jag inser verkligen att jag ÄLSKAR den här hästen nåt OTROLIGT! Utan henne skulle det också finnas som ett stort hål i mig som bara HON kan läka. Jag har ett hål i mig som ingen kommer kunna läka. BLONDIE!!!!!!! Hon beydde SJUKT mycket för mig och nu är hon borta för alltid. Gråter när jag tänker på henne. GRÅTER ofta när jag tänker tillbaka på ALLT kul vi gjorde och ALLT hon gjorde för mig. SAKNAR henne nåt enormt och det hålet hon lämnade kvar inom mig kommer ALDRIG läka...
 
I miss you forever but i will never stop love you!
Hösten 2010! Ett oförglömligt minne...
 
Sen kom du och räddade mig.
MIn fina vän Sandra!
Puss Ebba!
Finaste Emma!
Alicia<3 Love you...
Moa! Älskar dig tjejen.
 
 
KOMMER alltid finnas här för er. Det här var inte ALLA men de som står mig ALLRA närmast. Två av er vet typ ALLT om mig. ÄLSKAR ER TJEJOR! Bara så att ni vet och GLÖM inte att jag alltid finns för er...
 
/ Julia

Kommentarer
Postat av: Alicia

Älskar dig med, bästa tjejen!!!!:D<33333333

Svar: Puss pårej!<3 FRåga lite frågor så är det större chans att det blir en bloggtävling.
Julia Edvardsson

2012-09-14 @ 19:06:49
URL: http://aallroundgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0