10 saker ni inte visste!!!

1. Jag har flyttat EN gång och det var bara över vägen. (typ 50 meter)
 
2. Salsa har hoppat 1.10 med Gry!
 
3. Salsa hatar vatten och lera.
 
4. Blondie gillade inte att bli borstad så hon hotade att sparka hela tiden.
 
5. Jag blev sparkad av Tingeling en gång när hon skulle sparka Blondie. Det konstiga är att det kändes bara som att bli träffad av svansen men sen började det svullna!
 
6. Jag har ALDRIG gråtit så mycket som när Blondie flyttade.
 
7. Salsa har bockat av mig FYRA gånger.
 
8. Jag har spelat piano i tre år men slutat nu.
 
9. Salsa och jag höll på att dö en gång.
 
10. Jag har åkt fritt fall på Gröna Lund och nu har jag en tröja med en bild på mig när jag åker den!!!
 
Haha lite saker som jag hoppas ni inte visste...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0