Trött och har ont i huvudet...

Nu är stallet fixat. Gick rätt så fort idag. Måste gå ner igen snart och ge mat till kaninerna. Nu har jag sett på TV ett tag. Bara tatt det lugnt. Måste få lite frisk luft så att huvudvärken försvinner så ska nog gå ut och gå en sväng sen.
 
Fick en kommentar förut som undarade varför jag hoppade två dagar i rad/två dagar i veckan.
Den har fått ett svar men tänkte svara här också. Jag tror nämligen att det är fler som undrar. Jag blir JÄTTEGLAD när jag får frågor och komentarer över huvud taget.
 
Det är såhär. Anledningen till att jag hoppade två dagar i rad vet jag inte riktigt. Men igår hoppade vi bara lite stuts. Ingen höjd på det. Så det tog inte så mycket på hästarna så. Utan det var mest för musklerna. Därför hoppade jag två dar i rad. Ja, jag brukar för det mesta hoppa två dagar i veckan. Oftast hemma en gång i veckan och träning en dag. När vi hoppar hemma brukar vi inte hoppa så högt utan vi får se vad vi hamnar på. Oftast inte över 80 cm...
 
Hoppas mitt svar duger och att ni inte tycker jag är helt dum i huvudet som hoppar två dagar i rad.
 
Första gången på Salsas rygg.
Bild från ridlägret på SRS!!
 
/ Julia

Kommentarer
Postat av: Clara

Din blogg är superbra!älskar den!! :) <3

Svar: Tack!!!! Kul att du gillar den!
Julia Edvardsson

2012-10-10 @ 08:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0