Träning

Jag har tänkt lite på träning och tränare och sånt. Och jag har kommit fram till att hon jag tränar för nu inte riktigt passar för mig och Salsa. Eller hela den gruppen. Jag känner att det aldrig riktigt blir nåt individuellt utan det är alltid hela gruppen. Helst av allt vill jag ju ha en privattränare eller en tränare som kan träna i en mindre grupp. Nu är det så att min tränare som jag rider för nu inte ska jobba på ett tag så vi ska få en ny tränare. Om det är nån som jag gillar kanske jag fortsätter eller hur med den om hon/ han har lust att bara träna mig eller nåt sånt. Är det nån som vet nån bra och inte så dyr tränare kan ni höra av er till mig på nåt vis. Tack i förhand!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0