Tråk

Har verkligen inget att göra här i NY. Vi har varit ute lite på stan men inget är ju öppet. Bara sånna här butiker som säljer I <3 NY tröjor. Köpte en tröja. Juste ja. När vi var i Charlotte köpte jag ett par svarta snygga ridstövlar. Är jättesvårt att köpa ridstövlar till mig eftersom jag är så pass smal och har rätt så stora fötter så hittade vi först inga som satt bra. Men efter ett tag så hittade vi ett par så nu är jag lycklig ägare till ett par ridstövlar!!! Tänker lite på hur vi ska göra med Salsa nu. Jag vill ju komma upp i lite höjder för annars tar vi ju oss aldrig nånstans men först måste jag hitta en tränare som passar ni och Salsa. Mamma och jag har en tjej som vi kanske ska prata med och se om hon vill träna oss. Himla bra tjej det där så det är bara att hoppas att hon har lust och tid.

På bilderna är det mammas kusins hästar. De vi var och hälsade på. De är väldigt gamla men söta är de. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0