The day today...

Idag då... Slutade 20 över två bussen hem. Var hemma vid tre. Åt! Sen kom Moa till stallet och då red vi ihop. Jobbade mycket stuts idag. Inte så högt. Vet inte vad det låg på. Mitt i stutsen så stannade Salsa så att jag åkte över huvudet å¨henne. Jag rev hinderstödet och satt fast med fötterna i båda stigbyglarna. Fick tag runt halsen på henne och lyckades sparka ut fötterna ur stigbyglarna så att jag landade på fötter... Haha herregud. Det var ett tag sen jag ramlaade av så det var ändå rätt bra. Sen hoppade vi den en gång till och då kickar ponnyn efter sista hindret i stutsen... Bus!<3 Sen back to the stable. Fixa hästarna och allt runt omkring. Nu står de och äter go mat i boxarna och myser. Pluttisar då. Imorgon vilar hon och på onsdag går hon HÅRD dressyr. Nu ska jag äta lite och sen gör jag lite tidsinställda till imorgon!
 
¨Bästa ponnyn ever!!!! Together no matter what...
 
/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0