Stall

Hmm nu ska vi se vad jag ´kommer på för kul att skriva då. Jag tycker det är väldigt irriterande när folk bedömmer hur det ser ut i ens stall t.ex.
 
Som vissa folk tycker att det ska se ut på ett sätt och då ska det va så. Man får inte bestämma hur det ska se ut själv för då är det inte snyggt. Nää då äre skitfult och där kan man ju inte ha sin häst för det är ju jättefult. Det ser ju inte ut som jag vill att det ska se ut... Blir inte ni irriterade på det. Jag har en gång varit med om att en person har sagt att mitt stall är fult när vi va I stallet!!!! Det är inte kul .Tänk er att ni är i erat stall och är skitglada över att ni har ett stall över huvudtaget och så kommer nån och säger att: Asså ditt stall är ju inte ens snyggt. Det är ju fult ju!
 
Förstår ni hur man känner sig då?? Man duger inte. Ser det inte ut på ett visst sätt så kan man säga att ens stall är fult. Det är helt´okej eftersom det inte ser ut som du vill. MIN åsikt men tyckte den var viktig nog att ta upp här. Vad tycker ni?? Bara för att stallet inte ser ut som hon/han tycker så är det okej att säga att det är fult!
 
KOMMENTARER är alltid kul speciellt när det är lite åsikter inblandade!
 
Finaste! I will never STOP love you...
I miss you forever but i will NEVER stop love you!<3
 
/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0