Sorry

Bloggat riktigt dåligt i helgen och ska förklara varför. Igår så slutade jag skolan vid typ halv tre och var hemma vid tre ner till stallet direkt. Red Salsa barbacka och skritta, trava och galoppera lite. Sen hem och fixa mig. Platta håret och sminka mig. Sen ungdomsgårn i mogata. Chilla med kompisar. Åt där och innan var jag med Ebba så då hann jag inte blogga. Var hemma igen vi 23.00. In i duschen och sen sova. Idag vakna jag vid halv tio typ. Gjorde massa läxor fram till halv två.  Hade inte tid att blogga då heller. Sen äta och efter det ner till stallet. Mocka och fixa allt!! Sen rida vid fem. Red en timme typ och var hemma igen vid sju. Då äta. Sen film med pappa och Elsa. Nu ser vi på TV!!! 
 
Tack snälla Elsa för den snälla kommentaren. Det värmer!!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0