Shit

Vilken dag alltså... Började med att jag typ nästan missa bussen. Fick springa till den för att hinna med. Pinsamt eftersom jag hade lila vantar och en mössa som det stod ELIPSEN på. Pappa jobbar där så jaa... Sen på idrotten sprang Emma och jag vilse på orienteringen. Inte skitkul. Vi gick genom ett träsk och kom ut i en kohage!!! Haha men vi hitta tillbaka. Sen när jag kom hem hade jag only EN timme på mig att mocka, göra vatten, longera ponnyn och hinna göra iordning mig. Mockade på typ 2 minuter och vattnet typ 3 minuter eller nåt. Sen hämtade jag Salsa och longerade och tömkörde henne i typ 10 minuter. Har aldrig tömkört henne förut men ville prova och det gick riktigt bra. Hon tyckte det var lite konstigt men hon vänjer sig nog snart. Sen ut med Salsa i hagen igen. In och fixa mig sen åka till pappas bror och fira honom. Nu är jag hemma och ska snart duscha och fixa lite... Nu sitter jag och lyssnar på GRYM musik. Jag ÄLSKAR!!!!!
Jaa så här ser man ut då. Eller såg ut i december 2011. Känns som jag blivit större sen dess. Vill åka hit igen. Stället heter typ modellfabriken och ligger i norrköping. Man blir sminkad och fotad och sen får man köpa bilderna!!! Nån som vill följa med mig dit????
 
/ Julia
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alicia

Jag vill mä dit!¡!¡! ;)<33333

2012-10-02 @ 22:04:38
URL: http://aallroundgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0