Ridningen idag!

Hejsan! Hoppade lite lågt hemma  idag för vi kunde ínte åka till Fia. Sandra va med och höll lite lektion för mig kan man säga. Hoppade bara typ 65-70 cm som högst. Hoppade lite stuts och en kombination med ett galoppsprång. Och en oxer. Så inte så mycket. Hon blev inte ens svettig lilla plutt. Sandra tog lite bilder som kommer snart... Sen hade jag lektion för Ebba nyss. Hon red mest på en volt och jobbade mycket i alla gångarter och ordentligt. Toy tyckte nog den här träningen var jobbigare än när man galopperar runt, runt, runt hela tiden. Toy är en sån häst som ALDRIG blir svettig men idag var hon på gränsen till svett och ändå jobbade vi bara på volten. Haha lite kul faktiskt. Sen tog vi in honom och fixade klart stallet och nu står ponnysarna inne och äter god mat! Imorgon får Salsa vila för jag kommer hem sent. Ska iväg och göra en grej som jag inte vill kommer ut här. Det stananr hos mig! Sen på tisdag ska ponnyn bli skitsnygg. Lindar benen och matchar ihop nåt snyggt och så rider vi välbehövlig dressyr. UNgefär liknande jobb som Ebba gjorde idag där jag verkligen får chans att jobba igenom henne. Hon drar sig ju gärna inåt i höger varv så jag ska försöka jobba igenom den sidan ganska  mycket och flytta henne utåt och i´nåt. JObba helt enkelt. Om några veckor. Kanske en månad eller så ska jag avslöja en sak som är hemlig för de flesta just nu! Ni får inte reda på det förrän det är helt klart...
 
Photo: <3
Photo: <3
Sötis!! Hon hoppade lite konstigt på första hindret så jag hängde inte riktigt med!<3¨¨
 
/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0