Nu ni...

 
Tjejer...
 
Det är så GRMYT typiskt oss att snacka skit bakom ryggen på varandra. Jag göre ofta. Men det kan jag STÅ för. Alla tjejer på hela j*vla jorden har gjort det nån gång. Eller?? Har jag rätt...
 
Varför gör vi såhär då.
 
Det är ju bara jävligt omoget. Varför snacka skit om dig med nån annan. Varför inte bara gå fram och säga vad jag tycker om dig. Det är då vi blir FEGA! Riktigt fega blir vi. De flesta av oss skulle aldrig våga gå fram till tjejen/killen man snacka skit om och bara du jag sa det här om dig. Så tycker jag om dig. Tror inte MÅNGA skulle göra det.
 
Anledningen till att vi snackar skit då... Jaa du det kan man fundera på. Jag tror att det kan bero på att man är feg i sig själv. Man är osäker. Tror att man inte duger. Då tar vi till det här. Vi går iväg med bästisen och ställer sig nånstans och börjar med det där igen. Skit vad omogna vi är då. STÅ för den du är. Skit i vad alla andra tycker för det finns alltid nån som ALLTID finns där för än vad som än händer.
 
Det är samma sak som att man har dåliga sidor i ridningen. HATAR folk som inte vågar erkänna att de är dåliga på nåt. Sånna som tar till en vit lögn och så säger ridläraren till om det problemet. Vad tror ni personen som har problemet då säger. Joo hon/han nickar snället och håller med. Skulle däremot JAG påpeka det felet så skulle personen dra till med en sån där lögn igen. Varför då då??
 
Joo för vissa vill inte erkänna för de 'är rädda att folk ska tycka de är dåliga... Men VARFÖR skulle jag tycka nån är dålig bara för att den har svårt för nåt. Det har väl ALLA!!! Verkligen alla. Ingen rider så där helt perfekt. Jag har ridit i SJU år och har fortfarande MMAAASSSSSSOOOORRRRR kvar att lära mig. Är LÅNGT ifrån fullärd.
 
Blir sjukt trött på oss tjejer. Ibland kan det faktiskt vara skönt att sätta sig ner och bara SNACKA med nån snäll liten gullunge... Men men även om det kan vara skönt så borde vi inte göra det. Förstå sen när nån sitter och snackar skit om dig. Då skulle ju du bli ledsen eller??? Har jag right?
 
Från och med NU ska jag bättra mig på den fronten. Ska försöka snacka lite mindre skit men det är ju så vi tjejer är. Hur många håller med mig om att vi är alldeles för bra på att snacka skit om andra??
 
Hur många tycker det är omoget???
 
Fucking PERFEKT!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0