Nu åker vi...

Hej! Nu ska vi åka till en hästaffär och jag hoppas jag hittar nåt snyggt. Sen ska vi till mammas andra kusin som heter Ingela. Hon har två hästar men de är över 30 år. Idag åkte vi runt i en liten stad och kollade på hästar. Vi fick gå in på en hästgård och titta på sjukt fina hästar och ett sjukt fint stall. De hade TRE paddockar. Lite fuskit. De hade en liten skitfin b-ponny hingst och Gud. Det är en av de finaste hästarna jag har sett. Vi hälsade på honom och ett jättegulligt föl. Och i stallet stog det en såhäääääääär fin häst. Snäll var han också. Mamma har bilder på hästarna så när vi kommer hem får ni se dem!! Nu ska vi åka! På bilden är det mina sysslingar (Emelia och Sofia) och min lillasyster Elsa. Syns det att Emelia och Sofia är tvillingar??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0