Hemma igen efter en lång dag i skolan!

Hej!! Nu är jag hemma igen efter en lång dag i skolan. Sitter nu och äter mellis och passade på att blogga samtidigt. Ska snart ta in Salsa och longera henne. Bara lite skritt och trav typ. Lite lugnt. Senare idag ska vi till min farbror som fyller år. Ska inte bli superkul men måste följa med. Skolan är såå JOBBIG!!!!! Varför måste man gå så länge i skolan. Både många år och långa dagar. Grymt jobbigt. Nu blire nog inga mer tävlingar på ett tag. Vi åker ju till USA i typ två och en halv vecka. KUL!!! Förhoppningsvis håller de igång Salsa åt mig för helgen efter vi kommrér hem så är det KM på SRS som jag vill vara med på. Kul kul det där. Sen tror jag väl att det blir lugnt ett tag under vintermånaderna och sen kör vi igen i mars april kanske. Har inget planerat men vill ju komma ut så mycket som möjligt nu!!!! Jaa nu måste jag skynda mig på om jag ska hinna klart med allt i stallet... Skynda skynda.
 
ÄLSKAR DIG!!!!!!!<3 Utan dig vore livet inte värt att leva<3
 
/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0