Godmorgon!

Hej!! Vaknade vid sju som vanligt och känner mig LITE stressad men bloggar ändå. Idag går vi till halv fyra. ORKAR inte gå sålänge. Tar fyra bussen hem och longerar ponnyn. Salsa tappade en sko i söndags när vi var ute i skogen så vi får ta det lite lugnt med hennes fot ett tag. Hon har så himla dåliga hovar så det är inte bra att hon går utan skor. Hovslagaren kommer på onsdag. Alltså imorn. På torsdag har vi studiedag! Då åker jag in till stan med bästa brudarna. Salsa och jag hopptränar på kvällen. Nu måste jag SKYNDA mig ner till bussen så att jag inte missar den. Vore inte skitkul eftersom jag måste typ GÅ till söderköping då! Det är en mil dit så det tar nog ett tag!!
 
Bye
 
Bjuder på bilden!!! Julia 5 år...
 
/ Julia

Kommentarer
Postat av: Alicia

Men om en häst har dåliga hovar så är det ju bättre att den får gå helt utan skor och sömmar så hovarna kan bättra sig/ friskna till!! sömmarna i hovarna gör ju att hon får ännu mer sprickor o sånt..... Men men, inte jag som bestämmer;)

2012-10-02 @ 19:07:52
URL: http://aallroundgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0