Förlåt

Gud vad elak jag känner mig mot er som faktiskt tar er tid och läser bloggen och så har jag inte bloggat sen igår. Hur kul är det liksom. Men jag har en anledning. För ont om tid på dagarna. På morgonen hinner jag INTE!!! Sen så är jag ju i skolan från runt åtta till runt tre och vissa dagar fyra. När jag kommer hem äter jag lite fort och sen till stallet. Hästarna har ju fått komma in nu så jag måste mocka, fixa vatten, göra hö, havre och Betfor och rida. Det tar ungefär två till tre timmar. Sen hem och äta lite. Sen göra läxan. Klockan blir väl runt halv åtta, åtta då och sen ska jag duscha och hinna BLOGGA. Jag går och lägger mig vid tio för att orka gå upp på morgonen. Så jag kanske hinner blogga vid nio halv tio typ. Så jag hoppas ni FÖRSTÅR varför jag inte bloggar så mycket som jag hade velat. För övrigt så har jag smörjt idag. Så nu är lädret rent och snyggt!!!! Ni får hare bra så ska vi se om jag hinner blogga lite tidigare imorgon.

❤❤❤
Inte så bra bilder jag vet men de är från tävlingen i lördags!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0