Trött och har ridit! Gick...

Gick så himla bra att rida henne idag. Red på det raka pelhambettet och gud vilken skillnad. Jag höll knappt i tygeln och hon gick skitbra! Har nog aldrig ridit henne när hon gått så fint. Kan inte förklara. Emma klickade lite bilder som kommer ut snart! Fixat klart stallet nu så aööt är rent och snyggt. Trivs så himla bra med sstallet och allt. Visst vi hade kunnat ha lite snyggare färg på väggar och så men jag får vara nöjd. Vi hade liksom GRISAR där  förut... Så lite skillnad! Vi hoppade lite på terrängbanan också men inte så mycket. Det gick inte sså bra. Kändes som att jag tog för hårt i henne. Men när vi bara red vanlig dressyr så gick det jättebra! Så är nöjd över dagen! På FREDAG är det ungdomsgårn som gäller. Kul ska det bli. Massa goa kompisar. Kul kul det där! Imorn tror  jag att jag ska hoppträna. Hoppas det i allafall. Var ju ett tag sen så känner att det är dags nu. Hoppas mamma också tycker så... Hehe!
 
Nu ska jag äta mat sen ska jag kanske ladda upp filmen från KM:et! Vill ni det? KOMMENTERA i så fall!!
 
Statistiken är inte så bra nu så SNÄLLA kan ni fortsätta läsa och länka och dela på era facebookar och så. Visa att den finns liksom. Skulle bli superglad då!!<3
 
Saknar DIG<3
Finaste ponnyn EVER! Kolla in min prinsessa<3
<3 Älskar dig. Nu och för ALLTID!
 
/ Julia

Kommentarer
Postat av: emma

jag vill ha film

Svar: Okej!! Så fort som möjligt!!!
Julia Edvardsson

2012-11-21 @ 19:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0