Tävlingen...

Hejsan! Gick upp vid 06.00 imorse och kom hem vid tre så har tävlat hela dagen. Hon var fin på framridningen. Ganska okej tempo och efter ett tag började hon söka sig lite neråt. Framhoppning var hon lite åt  det sega hållet på men inte så att man tänkte "sjit vilken seg ponny" utan hon hade rätt så bra tempo. Hon hoppade bra. När jag började tänka mer på blicke så gick det bättre. Sen inne på banan så gick det sådär. Vi hade alldeles för dåligt tempo. Första hindret hoppa hon. Hon stannade på andra men det tar jag på mig för vi hade för dåligt tempo så mitt fel. Sen rev hon tredje. Också pågrund av farten. Och resten av banan var vi felfria. Då var hon fin och på slutet började hon bjuda mer. Så det jag ska tänka på imorgon är: FARTEN och BLICKEN!!!! Då kommer det  gå skitbra.
 
Säger även grattis till Ebba som placerade sig i L:Cn. Sjätteplats kom dem på. DUKTIGA!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0