Sorry

För USEL bloggning idag men har sovit hos Ebba. Och vi har varit i stallet HELA dagen. RIdit och myst med ponnysarna och städat. Ni ska se sadelkammaren nu. Snygg ärden i allafall<3 Haha. POnnyn var duktig. VI mest jogga runt lite. Inte så ansträngande direkt men jaja det är hon värd nu efter att nästan ha gått 6 dar i veckan i ett helt år. Då är hon värd lite vila. Imorn drar man till bdahuset med den BÄSTA!! Nämligen Ebba. Finspång ska vi till. Ser man nån??? Troligtvis inte  mmed tanke på att typ ingen läser. Joo några men nästan bara när jag länkar den. Och har varken ORK eller TID att sitta och länka bloggen 24/7... Då har jag hellre några läsare. Snart kanske det blir dressyrträning i nåt ridhus i närheten. För Maria som jobbar på NFK!! Känner att vi behöver det... Hehe!<3 Nae nu ska jag äta godis och snacka skype med dem BÄSTA!
 
Bara för att jag var på Stockholm Horse Show förra året. Då såg man de här!!
Men TJA Emilia. Liten du va<3

Kommentarer
Postat av: emiliasurpåjuliaföratthoblauppengulvildhägglöf!

DUUU kooommmerrrr dööööö!

Bara så du vet sötis! :*<3

2012-11-18 @ 21:06:18
Postat av: emiliasurpåjuliaföratthoblauppengulvildhägglöf!

DUUU kooommmerrrr dööööö!

Bara så du vet sötis! :*<3

2012-11-18 @ 21:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0