Shit...

Blir så irriterad på en person som säkert är ute efter att förstöra mitt liv eller nåt sånt. Det värsta är att jag inte kan bli av med personen. Den säger alltid nedlåtande saker till mig. Inget jag gör är bra. Vet inte varför men tycker den personen är så sjukt omogen. Gillar inte sånna som kallar sig för vänner men sviker än när man behöver dem OCH när man inte behöver dem. Ändå ska jag alltid stötta och ställa upp för den här personen. Skyller på mig även om den mycket väl vet att det är dens fel... Blir så trött. Men det VÄRSTA är nog att den här personen inte vet om det själv. Den är så jäkla trög så den fattar inte att jag blir ledsen. Har blivit så van vid att det här händer att jag inte ens kommer ihåg allt den har gjort. Min NÄRMSTA vänner vet vem det här är. ( Ebba och Alicia) er har jag berättat allt för. ALLT som denna person har gjort mot mig.... Vissa saker glömmer jag ALDRIG. Det har gjort sår i mitt hjärta. Sår som aldrig läker. Tycker det är synd. Har kommit hem och TJUTIT för att personen har gjort nåt riktigt elakt... Men sen får man inte glömma de bra sakerna. Det är de som får en att glömma. Jag glömmr ofta allt den har gjort för den har nåt som gör att man inte kommer ihåg allt som hänt. Inte förns det är försent och det kommer en ny ELAK kommentar...
 
Känns så JÄKLA skönt att kunna öpnna mig såhär. En av anledningarna till att jag har bloggen. Riktigt skönt att kunna säga vad man tänker och tycker!
 
Min FINA! Älskar dig FOREVER<3 Fina bästa vän.... Kommer aldrig glömma vilken fin vän du är. DU har varit min bästa vän i ÅTTA år. Vi har bråkat såååååååååå många gånger men det gör bara att vi kommer ännu närmare varandra när vi väl är sams igen<3
Min minst lika FINA vän. Ni brudar betyder mest för mig i HELA världen. NI, min familj och Salsa. Ni är mitt ALLT! Ni ställer upp för mig. Ni finns där när jag är ledsen. Ni stöttar mig i ALLT jag göra. Vill att det ska gå bra. Berömer mig och skäller på mig<3 Ni är BÄST<3 Bara så NI vet så kommer jag alltid ÄLSKA er av hela mitt hjärta...
 
/ Julia

Kommentarer
Postat av: ebba

Men snygg bild på mig asso!!!!:)

2012-11-13 @ 07:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0