Pluggar

Statistiken ligger på 0!!! Riktigt dåligt av mig. Är en sån där jobbig period i skolan nu när allt känns skit. Känns som jag inte kan nåt. Och självklart tre prov ska vi ha inom de närmsta veckorna.  ORKAR INTE!!!!!! Så snälla ha lite tålamod men kolla in i allafall så att jag inte känner mig helt övergiven! Älskar musik. Det är en viktig del i mitt liv. Ska hoppträna ponnyn idag. Bara käna igenom henne och ta några bra 80 språng. Så att allt känns grönt inför tävlingen på lördag och söndag. LÄNGTAR! Hästar in my <3. Utan dem skule jag aldrig klara skolan. De hjälper mig att ta mer ansvar. Jag har aldrig skolkat och inte kommit så mycket för sent... Kanske tack vare hästarna och att man lär sig ta ansvar genom dem. Man blir en bättre människa i närhetn av hästar. Man lär sig mycket av dem också. Hästar är viktigt i mitt liv för utan dem skulle jag inte va nån. Blondie gjorde mig modigare och det tog jag med mig till skolan. Salsa gör mig mer självsäker och det tar jag med mig överallt! ÄLSKAR min ponny och mina vänner. Tack för att ni ställer upp för mig. ÄLskar er. Ni har en plats i mitt hjärta och det vet ni med er själva!<3<3
 
Snart ner till stallet men först plugga klart om partier och partiledare, Fattar  inte varför man ska kunna det för jag bryr mig inte ett skit om dem.... Men jaja det kan vääl va viktigt det med.... Nån mer som ska till Åtvidaberg eller KM!<3
Men snygg då....
 
ÄLSKLING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0