Hemma från skolan...

Snart ner till stallet men först blogga!! Klart jag måste blogga om ni ska fortsätta läsa annars kan jag ju räkna med 0 besökare!! Idag då har det varit så himla tråkigt. Började med utvecklingssamtal vilket gick bra. Tror jag!! Hehe. Sen hade vi matte. Boring och jag känner mig så trög! Sen SO kollade på nån film. Och sista lektionen hade vi svenska och då blev jag jättearg. Behövde datorn men den funka inte så nu måste jag skriva klart på TFM och det vet jag inte om jag hinner + att jag måste göra massa andra saker... Livet känns lite orättvist ibland.
 
Ikväll är det hoppträning på schemat! Ska jag kolla med mamma om hon kan filma??
Om hon filmar så får ni räkna med film i helgen eller KANSKE imorgon!! Stallet ska jag till vid typ halv fem så nu: LÄXOR :( Orkar inte, vill inte och kan inte! Bra och positiv inställning alltså. Nu känner jag mig ännu mer TAGGAD! Fast inte...
 
Vägen upp till toppen är en KAMP en kamp som vi ska VINNA!!<3
/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0