Hejsan

Idag har det varit en lång dag. Sov med Ebba inatt och vi gick upp vid sju(!) och släppte ut hästarna. Sen mockade vi och gjorde allt i stallet. Och när det var klart red vi. Jobbade mycket volter och serpentiner. Galopp-skritt-galopp och galopp-halt-galopp- Det gick helt okej men hon blev lite stark. Känner att jag börjar hitta ett ganska bra tempo på henne nu. När vi hade ridit klart åkte vi in till Dollar Store som har öpnnat i Söderköping. De flesta som såg oss trodde nog att vi var helt dumma i huvudet. Vi köpte en tvättkorg till stallet och i den packade vi allt annat vi köpte. ( Vi fyllde hela tvättkorgen<3) Hehe. Så den gick vi och släpade runt på. Vi har gjort det jättemysigt i stallet med våra nya saker. Sen var vi även inne på Willys (med tvättkorgen) och vi såg nog rätt dumma ut för alla bara glodde på oss. Där köpte vi lite mat att ha i stallet. Sen gick vi tillbaka in till dollar Sore. Och då kom vi på en sak att vi tog ju med oss tvättkorgen in igen som vi redan hade köpt och tänk om dem i kassan trodde att vi hade snattat... Men  jag hade kvar kvittot och de frågade inget så  det gick bra. Nu ha ejag nyss kommmit in efter att ha fixat en del i stallet. Snart ska jag göra lite läxor.
 
Imorgon så kommer min kusin Johanna hit och klipper Toy och Salsa!! ÄNTLIGEN! Nu ska jag göra läxa så bye...
 
 
BÄSTA!!<3
 
/ Julia

Kommentarer
Postat av: Toy

Toy: Tack för att får bli klippt av Johanna!!!!!<33<33<<33<33<33<3
Ebba: AA tack så mycket Julia och Johanna!!!<33<333<33<333<333

2012-11-05 @ 07:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0