Grym tävling.

Shit vilken ponny jag har. Det var en revansch från igår. Första klassen var c-ponnyernas L:D. Jag var med i den klassen för att jag ville hoppa 70 och 80 cm. Så var med i c-ponny klasserna. Och vad går inte ponnyn in och gör... Jag var sist i L:cn så det var alltså jag som avgjorde allt. Och vi VANN!! Men tyvärr fick jag bara en vit rosett eftersom salsa är D-ponny. Det värsta är att hade hon varit EN cm lägre hade hon varit en C-ponny. Snacka om irriterande men jaja. I 80 cm rev vi första hindret så vi kom inte vidare till omhoppning men är nöjd ändå. Kunde inte ha avslutat säsongen bättre!!!!!! Älskar min fina ponny<3

/ Julia


Kommentarer
Postat av: VickanR

Vill du vinna en fräsch design från annaform.se? Då ska du ta chansen & anmäla dig på min blogg! Hoppas du vill vara med & lycka till :D Kram

2012-11-11 @ 19:16:04
URL: http://vickanrinkous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0