Godmorgon

Hemma en extradag bara för att vara helt säker på att jag är helt frisk. Så vi får väl hoppas. Biologiprov på måndag istället då. Taggad eller inte. Gick ut en sväng med Salsa och det tyckte hon var KUL. Hon små travade tillbaka och var så söt då. Sen mockade jag till henne och fixa allt annat. Juste vi träffade på familjen hjort när vi var ute. Mamma, pappa med stora horn och två ganska stora bebisar. Men söta var dem och vi lyckades att inte skrämma de. Haha. Försöker lära mig " River flows in you" på piano och det går väl helt okej. Vad tycker ni?? Ska jag börja spela igen. NI bestämmer.


Kommentarer
Postat av: ebba

har du lagt ner!????? det får du inte göra du är jätte duktig!!!

Svar: Jaa det gjorde jag för typ ett år sen. Tack!!
Julia Edvardsson

2012-11-17 @ 18:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0